تصویرپردازی نوینقابلیت های تعزیه در تصویر پردازی نوین (در بررسی دو نسخه تعزیه مجلس درویش بیابانی و حضرت موسی (ع)) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 113-127]
تضمینجایگاه رودکی در شعر امیر معزّی و دیگر شاعران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 89-98]
تعزیهقابلیت های تعزیه در تصویر پردازی نوین (در بررسی دو نسخه تعزیه مجلس درویش بیابانی و حضرت موسی (ع)) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 113-127]
تلقّیات عامیانهمردم کدام فردوسی و شاهنامه را می پسندیدند؟ (بررسی تلقیات عامیانه درباره فردوسی و شاهنامه) [دوره 1، شماره 4، 1388، صفحه 59-78]
تنقیحپژوهشی در اغلاط و منابع ابیات سندبادنامه (بازنگری سندباد نامه) [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 91-102]
زاویه دیدراوی در رمان «آتش بدون دود» [دوره 1، شماره 4، 1388، صفحه 79-94]
زیبایی شناسیجادوی اندیشه و زبان ادبی رودکی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 45-52]
زبان ادبیتأمّلی در زبان ادبی رودکی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]
زبان ادبیجادوی اندیشه و زبان ادبی رودکی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 45-52]
زبان خبریتأمّلی در زبان ادبی رودکی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]
زبان شناسی و ادبیاتبازنگری مبانی علم معانی و نقد برداشتهای رایج آن [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 59-76]
زجر و نیرنج و عرافهپژوهشی در اغلاط و منابع ابیات سندبادنامه (بازنگری سندباد نامه) [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 91-102]
زمانزمان در شعر حافظ [دوره 1، شماره 3، 1388، صفحه 103-123]
زمان و مکان در تعزیهقابلیت های تعزیه در تصویر پردازی نوین (در بررسی دو نسخه تعزیه مجلس درویش بیابانی و حضرت موسی (ع)) [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 113-127]
زن ایرانینقد و بررسی دیدگاه های جمال زاده درباره زنان ایرانی [دوره 1، شماره 4، 1388، صفحه 115-130]